52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش اول)
52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش اول)
شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 14:31 | بازدید : 145 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 امروزه بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین کارهایی است که شما می توانید با استفاده از آن تجارت خودتان را رونق ببخشید. به عبارت دیگر شما نمی توانید بدون بهره گیری از این کار شانس خودتان را برای موفقیت در هر تجارتی در دنیای امروز افزایش دهید و حتی می توان گفت که در صورتی که شما نتوانید از این روش استفاده کنید هر تجارتی هم که داشته باشید (البته مگر در برخی از موارد خاص) به احتمال زیاد و در برخی از موارد تقریبا 100 درصد با شکست مواجه می شوید. از این رو این که بدانید برای موفقیت در کار بازاریابی دیجیتال باید از چه تکنیک هایی استفاده کنید باید به نکته هایی توجه کنید که در ادامه مطالب این پست تصمیم گرفته ایم تا 52 توصیه طلایی را برای این کار به شما ارایه کنیم.

در ابتدا این توصیه ها را برای راحتی به چند 5 بخش تقسیم می کنیم. بخش اول درباره بخش های مربوط به استراتژی می باشد که شامل موارد شماره 1 تا 17 (یعنی 17 مورد ابتدایی)  می شود. سپس درباره بخش بازاریابی با استفاده از ایمیل که بخش مهمی از بازاریابی دیجیتالی می باشد صحبت می کنیم که این بخش شامل مورد 18 تا مورد 21 (یعنی 4 مورد بعدی) می شود . سپس به سراغ بخش تبلیغات در بازاریابی دیجیتالی می رویم که شامل موارد از 21 تا 35 (یعنی 14 مورد) می شود. مورد 36 تا مورد 45 (یعنی 10 مورد بعدی) درباره بخش محتوایی بازاریابی دیجیتالی سخن خواهیم گفت و سپس از مورد 46 تا 52 (یعنی 7 مورد پایانی) نیز درباره فروش در بازاریابی دیجیتالی صحبت می کنیم و نکاتی را ارایه می کنیم.

بخش اول: موارد استراتژیک بازاریابی دیجیتالی

1. بدانید که با چه کسانی صحبت می کنید

 

 اولین نکته ای که شما برای این که کار بازاریابی دیجیتالی را انجام دهید باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید با چه فردی صحبت می کنید. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا مخاطبین خودشان را به خوبی بشناسند شانس خیلی بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که این کار را نمی کنند. به عبارت دیگر این که بدانید مخاطبین شما چه افرادی هستند می تواند شانس بیشتری برای موفقیت شما به ارمغان بیاورد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این گونه افراد افرادی هستد که احتمال موفقیتشان به میزان بسیار زیادی بیشتر از افراد دیگری می شود که می خواهند بدون توجه به این کار بازاریابی کنند. پس فراموش نکنید که حتما بدانید که مخاطبین شما چه افرادی هستند. به عنوان مثال اگر شما تجارتی دارید که محصولاتی تولید می کند (و یا خدماتی ارایه می کند) که این محصولات و خدمات مربوط به افرادی می شوند که در یک رده مخصوص سنی قرار دارند و یا این که در یک جنسیت مخصوصی هستند شما باید حتما تمام تلاشتان را بکنید که این افراد را شناسایی کنید و سعی کنید تا با شناسایی کردن این افراد تمام تلاشتان را بکنید تا بکار بازاریابی را برای آن ها انجام دهید. به عبارت دیگر در این حالت شما می دانید که مخاطبینتان چه افرادی هستند و بنابراین سعی می کنید تا با آن ها بازاریابی کنید به جای این که بدون این که فردی را بشناسید بازاریابی کنید. به عنوان مثال در این حالت اگر مخاطبین شما افرادی هستند که در سنین جوانی قرار دارند و مثلا پسر هستند شما می توانید روش های بازاریابی را خیلی بیشتر از زمانی که این افراد در هر سنی هستند و یا هر جنسیت و میزان تحصیلاتی دارند برای خودتان مشخص کنید چون در اینجا می دانید که باید برای چه افرادی چه چیزهایی بگویید.

2. یک استراتژی قوی برای بازاریابی دیجیتالی خودتان داشته باشید

 

یک نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا یک استراتژی قوی برای بازاریابی دیجیتالی خودتان داشته باشید. به عبارت دیگر شما بدون داشتن یک استراتژی مناسب برای این کار بدون تردید شکست خواهید خورد و راه به جایی نخواهید برد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از تجارت هایی که برای این که کار بازاریابی را انجام دهند یک استراتژی مناسب برای این کار دارند احتمال موفقیت بسیار بسیار بیشتری نسبت به تجارت هایی دارند که این کار را نمی کنند. به عبارت دیگر وقتی که شما سعی می کنید تا با استفاده از استراتژی های بازاریابی خودتان کار را انجام دهید احتمال موفقیتتان به میزان بسیار زیادی بیشتر از زمانی می شود که هیچ استراتژی ندارید. شما برای هر کاری که می خواهید آغاز کنید نیاز به این دارید که برای خودتان یک استراتژی داشته باشید و تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته ثابت کرده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا حتی سرعت کار را هم به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید این استراتژی یک استراتژی مناسب باشد و بر اساس کاری باشد که شما در تجارت خودتان انجام می دهید. شما باید همچنین به این نکته توجه کنید که انجام ندادن این کار در دنیای امروزی و زمانی که شما می خواهید با تجارت های بسیار بزرگی که در این زمینه وجود دارند رقابت کنید موضوعی بسیار کلیدی است و شما بدون توجه کردن به این موضوع به هیچ عنوان موفق نخواهید شد تا کاری را که می خواهید انجام دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا ذهنتان را برای داشتن یک برنامه ریزی مهم در این زمینه به میزان زیادی آماده تر کنیید.

کاری کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما پیاده شدنی باشد!

 

نکته مهم و کلیدی دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که کار را به شیوه ای انجام دهید که انجام آن برای شما شدنی باشد. به عبارت دیگر شما باید این استراتژی ها را به گونه ای انجام دهید که انجام دادن آن برای شما پیاده شدنی باشد و راه آن تنها این است که استراتژی برای خودتان داشته باشید که می دانید امکان این که بتوانید آن را پیاده کنید زیاد می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما برای تجارتتان برای بخش بازاریابی دیجیتالی یک استراتژی تعیین می کنید که انجام دادن آن ممکن است برای شما غیر ممکن به نظر برسد در این صورت است که احتمال این که

هر چند وقت یک بار عملکرد تجارت خودتان را مورد بررسی قرار دهید!

 

نکته بسیار مهم و کلیدی دیگری که شما باید حتما برای این که بتوانید تجارت خودتان را رونق ببخشید و در کار بازاریابی دیجیتالی آن طور که می خواهید موفق شوید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا هر چند وقت یک بار تجارت خودتان را مورد بررسی قرار دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کیفیت کارتان را بهتر و بهتر کنید. شما در هر کاری که می خواهید انجام دهید باید سعی کنید تا این کار را هر چند وقت یک بار از نظر کیفیتی مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که می خواهید  درس بخوانید باید سعی کنید تا کیفیت درس خواندنتان را مورد بررسی قرار دهید. این در صورتی است که وقتی می خواهید بازاریابی دیجیتالی انجام دهید نیز کار درست به همان منوال است و حتی باید کیفیت سنجی های بیشتری نیز انجام دهید. به عنوان مثال در صورتی که شما بتوانید یک روش منظم و مناسب برای سنجش کیفیت خودتان داشته باشید باید تمام تلاشتان را در این زمینه بکنید که بتوانید به بهترین شکل ممکن کار را جلو ببرید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی شما عملکرد تجارت خودتان را از نظر کار بازاریابی دیجیتالی مورد بررسی قرار می دهید می توانید اطمینان داشته باشید که کار به شکل بهتری انجام می شود. از این رو تمام تلاشتان را بکنید تا حتما کاری کنید که هر چند وقت یک بار یک کیفیت سنجی از تمام کارهایی که قرار است انجام دهید داشته باشید.

سعی کنید تا "سفر خریداران" را حتما مورد توجه قرار دهید و برای آن ها در طول این سفر رهبری باشید!

 

یکی از مهم ترین ارکان بازاریابی دیجیتالی این است که شما سعی کنید تا سفری را که خریداران از زمانی که با تجارت شما آشنا می شوند تا زمانی که حقیقتا از تجارت شما خرید می کنند را به خوبی مدیریت کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می دهد که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید این سفر خریداران را مدیریت کنید و در این حالت می توان انتظار داشت که شما بیشتری سود را می کنید به این دلیل که انجام دادن کار بازاریابی دیجیتالی در حقیقت به شما کمک می کند تا فروش بیشتری را داشته باشید و اصلا هدف این کار هم این است که به شما کمک کند تا میزان فروش بیشتری داشته باشید و بنابراین می توان این گونه برداشت کرد که در صورتی که شما با استفاده از کار بازاریابی دیجیتالی بتوانید به خریداران و افرادی که قرار است به عنوان مشتریان و مخاطبین شما باشند کمک کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که در این کار موفق تر شوید به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. از این رو تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید سفر خریداران را با استفاده از همین بازاریابی دیجیتالی به خوبی مدیریت کنید و با استفاده از این روش سعی کنید تا کیفیت کار خودتان را بالاتر ببرید. تحقیقات نشان داده است تجارت های موفق تجارت هایی بوده اند که همیشه این موضوع سفر خریداران را به عنوان موضوع کلیدی خودشان درنظر گرفته بودند.

بر روی نتیجه های حاصل از آمار و ارقام بدست آمده به اندازه کافی تامل کنید کنید

 

نکته مهم دیگری که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا بر روی اعداد و ارقمامی که حاصل از تحقیقات در این زمینه است توجه کنید. شما به عنوان یک تجارت وقتی که می خواهید کار بازاریابی با استفاده از روش های دیجیتالی را انجام دهید حتما به اعداد و ارقامی می رسید که برای این که بتوانید از این اعداد و ارقام استفاده کنید باید سعی کنید تا حتما آن ها را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید. به عبارت دیگر شما باید سعی کنید تا این اعداد و ارقام را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید نتیجه های مناسب را از این کار بگیرید. در غیر این صورت شانس شما برای این که بتوانید این کار بازاریابی دیجیتالی را به خوبی انجام دهید خیلی کم می شود و به احتمال زیاد شما موفق نخواهید شد. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که سعی می کنند تا به اعداد و ارقامی که در اختیارشان قرار دارد توجه کنند و ادامه کار بازاریابی دیجیتالی را بر این اساس انجام دهند تجارت هایی هستند که احتمال موفقیتشان خیلی بیشتر از تجارت هایی است که این کار را نمی کنند. شما باید کاری کنید که حتما اعداد و ارقامی که برای شما بوجود می آیند به گونه ای باشند که شما بتوانید از آن ها استفاده کنید از این رو پیشنهاد می شود که بهتر است در ابتدا برای زمانی که می خواهید این اعداد و ارقام را در اختیار بگیرید؛ محدودیت هایی تعیین کنید و همچنین روش هایی تعیین کنید برای این که بتوانید از این اعداد و ارقام استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که بهترین کار این است که شما سعی کنید تا قبل از این که شروع به بدست آوردن این اعداد و ارقام کنید برای خودتان مشخص کنید که چه هدف هایی از جمع آوری این اطلاعات دارید. به عنوان مثال قبل از این که داده های مربوط به فروش را برای خودتان مشخص کنید تعیین کنید که قرار است این داده های فروش چه چیزهایی را نشان دهد و سپس پارامترهایی را که فکر می کنید می تواند برای تصمیم گیری های بعدی شما در زمینه بازاریابی دیجیتالی مهم باشد را با استفاده از این اطلاعاتی که طبقه بندی شده اند برای خودتان مشخص کنید و بدانید که قرار است چه تصمیماتی بگیرید.

در کنار هدف های طولانی مدت، هدف های کوتاه مدت برای خودتان تعیین کنید!

 

نکته مهم دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا در کنار هدف های طولانی مدت برای خودتان هدف هایی مشخص کنید که کوتاه مدت می باشند. به عبارت دیگر شما باید تمام تلاشتان را بکنید که هدف هایی برای خودتان مشخص کنید که در زمانی خیلی کوتاه تر از زمان مورد نظری که برای کلیات کار مشخص کرده اید بتوانید به آن برسید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا این کار را انجام دهید برای این که کار را به صورت مرحله به مرحله پیش ببرید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است انجام دادن این کار می تواند از نظر روان شناسی احساس آرامش و ایمنی زیادی را در شما ایجاد کند و می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که دانشمندان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند انجام داده اند نشان می دهد که این کار همچنین می تواند باعث شود که شما برای این که بتوانید برای ادامه دادن کار انگیزه بیشتری داشته باشید بیشتر شود. به عنوان مثال، شما می توانید برای این که در بخش بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی که یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی های دیجیتالی می شود موفق شوید سعی کنید تا جایی که می توانید در دوره های کوتاه مدت برای خودتان هدف هایی مشخص کنید و سپس سعی کنید تا با این هدف هایی که برای خودتان مشخص کرده اید کار را بهتر انجام دهید. به عنوان مثال می توانید برای خودتان مشخص کنید که هدفتان این است که به 10 هراز دنبال کننده یا فالور در اینستاگرام برسید. وقتی که به این هدف رسیدید می توانید هدف خودتان را ارتقا دهید و تعداد مخاطبین را به 20 هزار برسانید و بعد از این که به هدف 20 هزار رسیدید برای خودتان مشخص کنید که تعداد مخاطبینتان به 100 هزار برسید و به همین ترتیب به پیش بروید. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که در عین حال که به هدف های طولانی مدت خودتان رسیده اید هدف های کوتاه مدت را هم داشته اید که کم کم آن ها را مانند قله هایی فتح کرده اید. این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی در بالا بردن کیفیت کار شما به عنوان فردی داشته باشد که بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام می دهد. این کار درست مانند این است که شما می خواهید یک کتابی را مطالعه کنید و با این که هدف کل شما این است که کتاب را کلا تمام کنید می توانید برای خودتان هدف هایی کوتاه مدت داشته باشید و به عنوان مثال در ابتدا برای خودتان قرار دهید که می خواهید یک فصل از کتاب را بخوانید و سپس فصل های دیگر را بخوانید و با این که بعد از خواندن هرکدام از این فصل ها احساس بهتری نسبت به خودتان می کنید و در عین حال به هدف کلیتان هم که خواندن کل کتاب است می رسید.

بر اساس داده ها تصمیم گیری کنید نه بر اساس تخیلات

 

نکته مهم دیگری که بسیاری از افرادی که می خواهند با استفاده از تکنیک بازاریابی دیجیتالی کار کنند به آن توجه کمی دارند این است که شما باید سعی کند تا به جای این که با استفاده از تخیلات و چیزهایی که خودتان به آن ها ایمانی ندارید کار تصمیم گیری را انجام دهید؛ سعی کنید تا جایی که می توانید با استفاده از اعداد و ارقام و یا تکیه کردن به احساسات مثبت به انجام این کار بپردازید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند به این شکل کار کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که صرفا بر اساس تخیلاتی که دارند کار می کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این گونه افراد می توانند نسبت به دیگران موفقیت بیشتری داشته باشند به این دلیل که این افراد معمولا نتیجه گیری های معقول تر و منطقی تری را در این زمینه ها می کنند و بنابراین بهتر هم به نتیجه می رسند. بنابراین در صورتی که می خواهید حقیقاتا در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید با استفاده از واقعیت ها و حقیقت هایی که ناشی از بررسی کردن داده ها و آمارو  ارقام است نتیجه گیری کنید نه بر اساس چیزهای تخیلی که فکر می کنید صرفا "ممکن است" که به حقیقت بپیوندد. چون در حالت دوم به احتمال زیادی وجود دارد که تخیلاتی که دارید به نتیجه مناسبی نرسد و بنابراین ممکن است به دلیل این که این تخیلات شما با حقیقت های موجود نمی خوانند شما نتوانید به نتیجه برسید و بنابراین می توان گفت که در چنین حالتی احتمال این که موفقیت کمتری داشته باشید خیلی بیشتر می شود

به صورت منظم برنامه های بازاریابی خودتان را با استفاده از داده های مختلف مورد بررسی قرار دهید و اعداد و ارقام را ثبت کنید

 

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید باید سعی کنید تا جایی که ممکن است برنامه ریزی هایی منظم و مرتب داشته باشید. نکته مهمی که بسیاری از افرادی که در این زمینه کار می کنند به آن توجه نمی کنند این است که این داده ها و همچنین این برنامه ریزی ها باید کاملا ثبت شده و دقیق باشند تا شما بتوانید آن طور که می خواهید از این داده ها استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است برایتان مشکلات جدی ایجاد شود که نتوانید از این مشکلات رهایی پیدا کنید!

در جهت هدفتان حرکت کنید نه در جهت خواسته های تخیلی

 

شما باید بعد از این که برای خودتان هدفی مشخص کردید کاری کنید که در جهت رسیدن به این هدف حرکت کنید.. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا بدانید که قرار است به چه سمتی بروید و بنابراین می توانید شانس خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که افرادی که سعی می کنند تا به جای این که در جهت خواسته های تخیلی که ممکن است داشته باشند در جهت هدف های خودشان حرکت کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که این کار را نمی کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که وقتی شما برای خودتان هدفی مشخص کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا به این هدف برسید در غیر این صورت ممکن است این رسیدن به هدف برای شما غیر ممکن شود. ولی یک نکته مهم تری که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که وقتی شما می خواهید در جهت هدفتان حرکت کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که هدفی که برای خودتان انتخاب کرده اید یک هدف واقع گرایان باشد چون در غیر این صورت به هیچ عنوان نمی توانید انتظار داشته باشید که به هدف مورد نظرتان می رسید. به عبارت دیگر در صورتی که شما یک هدف غیر واقع گرایانه ای را برای خودتان مشخص کنید احتمال این که نتوانید در این کار موفق شوید به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می کند. تحقیقات همچنین نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا هدف های غیر حقیقی و تخیلی برای خودشان تعیین کنند افرادی هستند که شانسشان برای موفقیت خیلی کمتر از افرادی است که چنین کارهایی نمی کنند.

تضمین کنید که برند شما با خریداران ایده آلتان ارتباط برقرار  می کند

 

نکته مهم دیگری که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که شما باید تضمین کنید که برندی که قرار است داشته باشید به هنگامی که کار بازاریابی دیجیتالی را انجام می دهید با خریداری صحبت کنید که خریدار ایده آل شما می باشد. به عبارت دیگر در صورتی که شما فکر کنید برای این که در کار بازاریابی دیجیتالی موفق شوید بهتر است که برندتان با تمام افرادی که ممکن است خریدار شما باشند و یا نباشند ارتباط برقرار می کند به احتمال زیاد نمی توانید به جایی برسید چون در این حالت شما نمی توانید انتظار داشته باشید که بر روی یک گروه مخصوصی از خریداران تمرکز می کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این گونه افراد سعی می کنند تا جایی که می توانند بازاریابی دیجیتالی را در حالت کلی خودش انجام دهند که بدون تردید با شکست مواجه می شود. این در صورتی است که شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید بدون این که به این چیزها توجه کنید به فردی توجه کنید که فکر می کنید می تواند خریدار ایده آل شما باشد. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از روش هایی که برای بازاریابی دیجیتال دارید بهترین ارتباط را با این فرد برقرار کنید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که این فرد را آن طور که باید و شاید مجاب کنید. شما باید سعی کنید تا حتما این تضمین را برای خودتان داشته باشید که برندی که قرار است شما داشته باشید باید حالتی داشته باشد که شما بتوانید با استفاده از آن با افرادی که فکر می کنید خریداران ایده آل شما می باشند رابطه برقرار کنید چون در غیر این صورت مجبور می شوید بخش زیادی از بودجه ای را که برای این کار اختصاص داده اید به دور بریزید چون این بودجه صرف ارتباط برقرار کردن با افرادی می شود که به هیچ عنوان احتمال این که تبدیل به مشتریان شما شوند وجود ندارد.

از پلتفرم های مناسب برای اتوماتیک کردن بازاریابی استفاده کنید!

 

نکته مهم دیگری که شاید بتواند گفت یکی از مهم ترین نکته ها برای انجام دادن کار بازاریابی است و شما باید حتما به آن توجه کنید این است که شما باید سعی کنید تا از پلتفرم های مناسبی برای بازاریابی کردن استفاده کنید که می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی دیجیتالی را بهتر انجام دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انتخاب کردن یک پلتفرم مناسب می تواند کار را به میزان بسیار زیادی برای شما آسان تر کند. شما برای این که بتوانید پلتفرم مناسب برای این کار را انتخاب کنید باید سعی کنید تا در ابتدای کار به این فکر کنید که قرار است چه کارهایی انجام دهید. به عبارت دیگر شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید تکنیک های مناسبی را مورد استفاده قرار دهید برای این که با استفاده کردن از این تکنیک ها کار بازاریابی را بهتر به انجام برسانید. تحقیقاتی که در این زمینه توسط دانشمندان انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کارها باید به صورت منظم و برنامه ریزی شده ای انجام بگیرد. به عبارت دیگر شما باید قبل از این که یک پلتفرم مناسب برای کارتان انتخاب کنید باید تمام اطلاعاتی را که در این زمینه وجود دارد مورد بررسی قرار دهید و با بررسی کردن این اطلاعات کاری کنید تا بتوانید به یک نتیجه گیری مناسب در کارتان برسید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که در صورتی که شما نتوانید برای کار بازاریابی دیجیتالی یک پلتفرم مناسب انتخاب کنید ممکن است در این کار با مشکلات جدی مواجه شوید؛ مشکلاتی که ممکن است حل کردن آن ها به این راحتی ها هم نباشد!

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 61
:: بازدید ماه : 489
:: بازدید سال : 1228
:: بازدید کلی : 5728